Top latest Five معرفی کتاب و نویسندگان معروف Urban news

Wiki Article

این نویسنده موفق رو میشه یکی از بهترین نویسندگان افغان معرفی کرد.

 شهریار در روزهای آخر عمر خود به خاطر بیماری، در بیمارستان مهر تهران بستری شد و بعد از فوت، او را در مقبره الشعرا تبریز دفن کردند.

رخشنده اعتصامی معروف به «پروین اعتصامی»، مشهور ترین شاعر زن ایرانی است که در سال ۱۲۸۵ در تبریز متولد شد. بسیاری از بانوان این سرزمین او را بهترین شاعر معاصر ایران می دانند. او از کودکی زبان های انگلیسی، فارسی و عربی را آموخت و سرودن شعر را نزد دهخدا و ملک الشعرا بهار آغاز کرد.

انواع کتاب شعر و ترانه و بازی سرگرمی هم در میان کتاب‌های خردسال پیدایش در دسترس هستند. این ناشر در سال ۱۳۹۴ عنوان ناشر برگزیده‌ی کودک و نوجوان را به دست آورد.

ارسطو یکی از برجسته‌ترین فیلسوف دوران خود بوده است. وی شاگرد افلاطون بوده و مدت ۲۰ سال از عمر خود را در آکادمی افلاطون به تحصیل علم گذرانده است.

شعر عطارزاده سرشار از توصیف است، توصیفی که خط روایی شعر را بر هم می‌زند و در ضمن به ابزاری برای ساخت روایت تبدیل می‌شود.

دانشمندان معروف جهان را بشناسیم ؛ برترین دانشمندان دنیا

↑ «سالشمار زندگی سهراب سپهری». وبسایت سهراب سپهری. ۱۱ اسفند ۱۳۸۹. بایگانی‌شده از اصلی در ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۱. دریافت‌شده در ۲۰ تیر ۱۳۹۰.

شناخت دانشمندان معروف جهان برای ما بسیار مهم است زیرا هر کدام از آنها به نحوی در پیشرت جهان و شناخت حقایق آن دست داشته‌اند. تلاش همه آنها باعث شده تا زندگی ما کاملا تغییر کند.

یکی از تلاش‌های اصلی افق در سال‌های اخیر، رعایت حق کپی‌رایت است و امتیاز بسیاری از مجموعه‌هایی که این ناشر چاپ می‌کند به read more شکل رسمی خریداری شده‌اند. از مجموعه‌ی مشهور تام گیتس تا آمبر براون و رامونا و کتاب‌های رولد دال و … را می‌توانید با ترجمه‌های مناسب و طراحی زیبا از این ناشر بخواهید.

سفر به ژاپن (توکیو در مرداد ۱۳۳۹) برای آموختن فنون حکاکی روی چوب و بازدید از شهرها و مراکز هنری ژاپن

امیدوارم در این مطلب با بهترین نویسندگان افغان آشنا شده باشی که باعث افتخار پارسی زبانان است.

انتخاب یک کتاب مناسب برای مطالعه گاهی اوقات سختترین کار ممکن است. در واقع خیلی از ما به خاطر اینکه نمی‌توانیم کتاب خوبی برای مطالعه کردن پیدا کنیم، از کتاب خواندن منصرف می‌شویم. اما اصلا چگونه باید کتاب خوبی را انتخاب کرد؟ یکی از راه‌های انتخاب کتاب مناسب برای مطالعه، توجه به ناشر آن است.

به فاصلهٔ کوتاهی از انتشار این ویدئو در اینترنت، مستند زندگی سهراب از شبکه تلویزیونی استان اصفهان پخش شد که در انتهای آن مستند باز هم به همین مسئله نبود خیابان سهراب سپهری در کاشان اشاره شد!

Report this wiki page